vineri, 12 decembrie 2008

Rezolvati-va dantura!

-
Hello!

Am lipsit ceva vreme de pe blog.
Intre timp am avut tot felul de deplasari in tara, cu expozitiile de fotografie si prezentarile multimedia legate de traversarea desertului Atacama, realizata la inceputul acestui an. In paralel am mai umblat pe muntii si prin pesterile patriei, pentru un ciclu de articole legat de superlativele carstice romanesti – articole pentru revista Terra Magazin.

Dar mi-am si pregatit plecarea intr-o noua expeditie.
Intotdeauna sunt necesare multe pregatiri, pe diverse planuri.
Un lucru important e si vizita pentru un control, la dentist.

Ultima data mi-am rezolvat integral dantura, la prietenul ad-hoc din India.
Vi-l recomand cu caldura... produsele pe care le foloseste sunt de top... iar serviciul e dupa ultimile tehnologii.
Daca ajungeti pe strazile din Udaipur, nu ratati ocazia!!!
-



Un comentariu:

catalinpetru spunea...

welcome back
parerea mea: mai bine ocupa-te de blog
decat sa le raspunzi catorva luzeri ce comenteaza pe articole prin evz