joi, 8 octombrie 2009

Strain?!

-
In cele din urma am revenit in Arad... acasa...
Dar e prima data cand mi se intampla sa ma simt strain... in propria-mi casa!!!

Am intrat in apartament... mi-am lasat geanta deoparte... m-am asezat pe canapea... si am inceput sa ma uit dezorientat imprejur.
Cunosteam lucrurile din jur dar nu le percepeam ca fiind ale mele.
Ma simteam stingher... parca eram in vizita la cineva si nu indrazneam sa fac nu stiu ce, ca sa nu deranjez.

Au trecut cateva ore pana am inceput sa ma simt in largul meu...

Nu mi s-a mai intamplat acest lucru niciodata... chiar si dupa cele cinci luni petrecute in India.
De fiecare data abia asteptam sa ajung acasa... de fiecare data era ceva ce abia asteptam sa revad printre lucrurile din casa...
De data aceasta treburile nu au mai stat la fel... probabil ca m-am obisnuit prea mult cu o viata pe drumuri...
-

3 comentarii:

gyges77 spunea...

Succes in explorarea si revendicarea propriei locuinte... ;)

Danca Danela spunea...

data viitoare :) opreste-te intai la Icoana Maicii Domnului si multumeste ca ai ajuns cu bine acasa, apoi uita-te atent daca sigur sigur esti acasa ori se potriveste printr-un calcul probabilistic urias cheia dumitale cu alta cheie , a altui dumisale

singur in Atacama... spunea...

Hi, hi...
Cat am stat pe acasa nu a intrat nimeni peste mine si sa-si revendice locuinta...
Acum sa vad... la reintoarcere... daca nimeresc in acelasi decor... sau ajung in vreo alta parte.
:)