vineri, 29 ianuarie 2010

Spre Iezer-Papusa

-
Imi pregatesc din nou rucsacul...
Nu plec inca in strainatate, ci doar pe aici prin muntii nostrii.

Imediat dupa Anul Nou am fost in Platoul Vascau, facand o traversare a acestuia. Nu am prins o vreme deloc buna pentru fotografii, dar a fost ok ca aventura.
Acum plec sa parcurg creasta muntilor Iezer-Papusa. Nu am mai fost niciodata in acest masiv... doar l-am vazut de la distanta, din Fagaras sau Piatra Craiului.

Voi merge singur, ca de obicei... avand la dispozitie doar vreo 24 (!) de ore sa urc de la poalele masivului pana pe creasta... sa o parcurg aproape integral... si sa cobor apoi spre civilizatie...
Va fi un tur de forta – cu deplasare si in noapte... si “inotand” prin zapada nebatatorita.

Sper sa-mi iasa socotelile... si sa ne reauzim cu bine saptamana viitoare.

Alaturat e o poza facuta in decembrie, pe creasta Retezatului...

-

Un comentariu:

Unknown spunea...

Si eu am facut o campanie de iarna , am trecut prin 18 orase si desi am prins geruri sub minus 18, experienta mi-a placut... te inteleg perfect si sper sa facem intr-o zi o calatorie impreuna, desi si eu sunt ca tine... Ma reprezinta si pe mine ce ai raspuns la o emisiune la intrebarea de ce singur. Avem aceeasi varsta si desi nu am experienta ta, cred ca pot fi un tovaras bun de drum, fara sa trag pe celalalt inapoi...