joi, 12 februarie 2009

Pe www.terramagazin.ro

-
In numarul din aceasta luna al revistei Terra Magazin mi-a aparut un articol despre Barrington Tops National Park, din estul Australiei. Acolo am strabatut, in parte, valea raului Williams + imprejurimile, in primele zile de pe taramul australian.

Daca nu ati “prins” revista, intrati pe www.terramagazin.ro... va logati (dupa ce va faceti cont)… si puteti vedea o parte din articol + o galerie foto + imagini video din Barrington…

Da… am cu mine si o mica camera video.
Nu am timp sa realizez imagini remarcabile. Am luat-o doar in ideea de a surpinde putina miscare – viata animala, daca am ocazia… sau macar bataia vantului.

Si in aceasta expeditie, ca si in precedentele, fotografia ramane de baza!
-

2 comentarii:

roxi spunea...

o fotografia face cat 1000 de cuvinte.... foarte frumos articolul ;)

Anonim spunea...

merita sa mergi si sa privesti fumoasa fotografie ajuta la dezvoltarea imaginatiei