duminică, 8 februarie 2009

Un scenariu imaginat

-
Imi vedeam un altfel de sfarsit in aceasta expeditie…

Ma gandeam ca dorm in cort, in mijlocul salbaticiei.
Si, cum Australia este tara cangurilor si sar in toate directiile ca lacustele… si ca sunt cu duiumul, vine unul mai nataflet si hop! – sare pe cortul meu… ma face “placinta”… si isi vede de drum mai departe.

Si apoi o stire de senzatie – Alin Totorean gasit strivit de un cangur…
Mai e insa destul pana la finalul expeditiei… cine stie?!


E tara cangurilor, dar din pacate, cu exceptia catorva din aceia pitici, pe care i-am vazut in Barrington Tops Nat. Park, in primele zile petrecute in Australia… nu am vazut vreunul in tot desertul strabatut pana acum.
Am avut parte doar de compania camilelor salbatice…
-

3 comentarii:

roxi spunea...

cred ca trebuie sa trecem si cangurii pe lista cu "animale pe cale de disparitie" ;))

singur in Atacama... spunea...

Probabil ca sunt alte zone pe unde abunda...

Anonim spunea...

nu va faceti griji, sunt din abundenta, chiar si la supermarket se gaseste carne de cangur. Sigur su sunt pe cale de disparitie :-))