sâmbătă, 12 aprilie 2008

Intalnire-surpriza in Valparaiso

-
O dupa-amiaza de ianuarie...
Ajung intr-unul dintre parcuri - Plaza Victoria - si aud o muzica superba... din aceea specifica de prin Anzi.
Identific sursa – un grup de trei barbati si o femeie… costumati traditional… cantand la naiuri si fluiere… cu pasaje vocale si dansand.
Rapid m-au si vrajit cu spectacolul lor stradal.
Intr-o scurta pauza ii felicit pentru interpretare… mai mult prin semne. (eu nestiind spaniola)
Zambind, unul dintre ei ma intreaba in engleza:

el: where are you from?
eu: I´m from Romania
el: hai nu mai spune! (in romana)
eu: ?!... ?!...

Si... printre melodii... am inceput un dialog in romana.
Toti stiu romaneste... stau de fapt in Romania.
Doar au venit pentru scurt timp mai aproape de locurile de bastina... nu sunt chilieni ci bolivieni, peruani...

E trupa lui Itto... sunt cei pe care i-am vazut si in Arad (orasul meu...) din cand in cand, cantand in centru, langa Catedrala Catolica.
Merg in toata tara (Romania)... vara ii puteti auzi in Mamaia, langa Satul de Vacanta - probabil ca ii stiti si voi.
In Chile au stat destul de putin... s-au intors inaintea mea in Romania.
Sunt oameni faini... de suflet!

Mi-am dat intalnire cu ei pe litoralul romanesc, mai la vara...

P.S. aceasta intalnire-surpriza continua sirul inceput cu prima expeditie... sunt intalniri ciudate, de genul - o sansa la...
va voi povesti si altele din categorie...

-

Niciun comentariu: