duminică, 11 mai 2008

Jaipur - o alta intalnire...

-
Va povesteam de intalnirea-surpriza din Valparaiso...
Ei bine... in India singurul roman intalnit a fost un aradean!
(eu sunt din Arad...)

Iesisem din Palatul Vanturilor, dupa cateva ore de filmare in interior. Imi era foame... mi-am luat doua samosa si m-am asezat pe niste trepte, sa mananc.
Se opreste langa mine un indian si ma intreaba cum ma cheama... de unde sunt...
In India foarte des esti intrebat de lucrurile astea... nu era ceva anormal...

ii raspund: din Romania...
el: de unde din Romania?
eu: din Arad...
el: pai si eu cunosc pe cineva din Romania, din Arad...
eu: ?!...?!...

Fara explicatii suplimentare, tipul isi scoate mobilul, formeaza un numar, incepe un dialog dupa care imi intinde aparatul sa vorbesc...
Se infiripa un dialog in engleza... dupa cateva cuvinte trecem pe romana si intradevar, dialogam chiar cu aradeanul.
Imi spune sa i-l dau din nou pe indian – acesta incheie discutia... ma urca pe motocicleta lui si ma duce pe niste stradute intortocheate...
Urcam la un etaj... si dau mana cu Eric – roman... aradean... in vizita de afaceri in Jaipur...

Am depanat cateva povesti si amintiri... apoi ne-am vazut fiecare mai departe de treaba...
Nu l-am mai reintalnit acasa... de fapt, Eric locuieste in Laos...

P.S. aceasta intalnire-surpriza continua sirul inceput cu prima expeditie... sunt intalniri ciudate, de genul - o sansa la...
va voi povesti si altele din categorie...
-

Un comentariu:

roxi spunea...

cred k e placut sa intalnesti romani intr-un loc atat de departe de acasa :)