sâmbătă, 14 martie 2009

Vizita nocturna

-
In drum spre varful Zeil si in ultima zi pe raul Finke am avut parte de trei intamplari cu totul inedite.
Doua dintre ele sunt greu de crezut, mai ales ca nu am nici o fotografie, ca dovada. Oricum, acestea le voi povesti in numarul din mai al revistei Terra Magazin.

Cea de-a treia intamplare… e de fapt o intalnire.

Spre… si de pe… varful Zeil, am umblat si noptile. Asta pentru a castiga cat mai mult teren, avand de parcurs 70 km intr-o zona accidentata… ziua la 40 grade… cu apa dramuita, ca de obicei.
In cursul noptii mai faceam si cate o pauza – ma intindeam direct pe jos, cate o jumatate de ora…
In fine…
Intr-un astfel de moment, in care chiar si atipisem… ma trezesc, auzind fosnet in jurul meu…
Aprind lanterna…
Si vad trei caini Dingo dandu-mi roata, la vreo doi metri distanta.

Nu s-au speriat de la lumina.
Nici nu au dat semne de mare agresivitate.
Pastrau distanta… si se invarteau in jurul meu… scotand un marait si aratandu-si coltii…

Am reusit sa fac unuia o foto…
-

3 comentarii:

Anonim spunea...

De fapt tu erai intrusul....cateva maraieli meritai cu prisosinta!?!Sunt curioasa ...pt o asemenea intalnire(?)care sunt optiunile talePana la crocodili,,,,te ,,serveau''cainii dingo!!!!take care....in continuare....Pas usor si bafta!!!!!

singur in Atacama... spunea...

De caini totusi, am scapat...
Deja am ajuns la crocodili...
:)

Anonim spunea...

Cred ca au fost surprinsi sa vada pe acolo un om.Au simtit ca e un om cu mult curaj,un om al lui Dumnezeu si de aceea nu s-au apropiat.Ai fost o surpriza.