luni, 30 martie 2009

Programul

-
E saptamana interviurilor...
Aseara - duminica, 29 martie - am fost dat la Stirile ProTV...
Iar urmatoarele emisiuni la care voi ajunge, sunt trecute alaturi, pe pagina.
Datele exacte a aparitiilor la Happy Hour si Garantat 100% nu le stiu, dar cum voi afla, le voi afisa pe blog.
Am pus intervalul orar al intregii emisiuni, la fiecare aparitie, pentru ca nu stiu exact momentul in care voi urma eu.

Conferinta de presa va avea loc marti, 31 martie, ora 14... la Institutul de Geografie al Academiei Romane, Bucuresti.
pentru doritori - adresa: str. Dimitrie Racovita nr. 12

La Arad voi ajunge abia peste vreo 10 zile.
-

3 comentarii:

alina spunea...

Multumesc! ;)

Anonim spunea...

esti cel mai tare, toate laudele pentru munca depusa!

Andrei-Costel spunea...

Am fost la conferinta si mi-ai dovedit ca esti un adevarat supravietuitor. Bravo si Felicitari!