sâmbătă, 7 martie 2009

In revista Terra Magazin, din luna martie

-
Luandu-ma cu munca de teren, am omis sa va fac cunoscut un lucru important – ca puteti citi in detaliu, in numarul din martie al revistei Terra Magazin, despre traseul parcurs si cele intamplate in prima parte a expeditiei…
In exclusivitate am relatat in articolul din revista despre acele prime zile… ce s-a intamplat pana cand am fost nevoit sa cer sprijinul…
Alaturi de fotografiile ce insotesc articolul, ma puteti vedea si in fotografia de pe coperta revistei.

Era bine sa va fi facut cunoscut acest fapt cu ceva timp inainte, sa o fi putut comanda, in caz ca doreati sa aflati detaliile.
Scuze-le mele!

Va invit sa intrati pe www.terramagazin.ro sa vedeti coperta si sa cititi un fragment din articol… si bineinteles, si altela cuprinse pe site-ul revistei.
Daca va logati, dati si peste o serie de imagini video...
:)
-

9 comentarii:

Anonim spunea...

Multa multa bafta Aline...

Anonim spunea...

Mi se pare interesanta explorarea mai ales ca incercarea de a strabate fara sprijin 1.400 km de deseert personal mi se pare imposibila.Multa bafta si sper sa termini expeditia cu bine si sa ne-o povestesti si noua in revista.(Eu iau revista de la scoala deci nu o sa pierd nici un numar).Multa bafta!

roxi spunea...

L-am citit cu mare interes. :D Astept urmatorul pe aprilie...pana atunci numai bine ;)

singur in Atacama... spunea...

Va multumesc... si toate cele bune si voua!
Veti afla in detaliu, din paginile revistei... sau de la proiectiile si expozitiile foto pe care le voi sustine prin tara... cum a fost posibil drumul prin desert si cum au decurs lucrurile, pe aici...
:)

Anonim spunea...

mai bine invatai niste gramatica inainte de a da interviuri si-ti tineai scuze-le pentru tine

singur in Atacama... spunea...

Luiza, dupa o zi intreaga de mers in conditiile de aici si pe terenul pe care am ajuns, numai de analiza pe text nu am mai avut chef...
stand la lumina frontalei, asaltat de tantari, cu ochii pe cresterea exponentiala a traficului facut pe satelit si cu grija sa nu mi se descarce acumulatorul la notebook, am scris si eu cum am putut mai bine...
:)
dezacorduri, greseli de punctuatie si altele de gen se pot intampla oricui...
normal - oricui, exceptand expertii...
:)

Anonim spunea...

Tantari in desert??? Unde nu este apa nici tantari nu sunt.
Baga-ti mintile in cap si nu te mai umfla atata in pene, ca nu-i sigur ca esti singurul.

singur in Atacama... spunea...

Domnule Dan,
pe data de 7 martie cand am scris postarea de mai sus, la care probabil ca facea referire Luiza, ma aflam pe valea raului Finke... unde sunt ochiuri de apa... si unde sunt tantari, din plin...
Asadar in raspunsul meu nu am incurcat treburile, defel...
:)
Iar daca nu sunt "singurul"... referindu-va probabil la Atacama... aduceti argumente!
Am spus si cu alte ocazii - daca vine cineva si dovedeste ca a traversat inaintea mea desertul Atacama, nu e nici o problema... fac corectura, cu scuzele de rigoare.
Eu am cautat si nu am gasit vreo informatie care sa infirme ca as fi "singurul".
Asadar, pana la proba contrarie, scriu doar ceea ce am facut, fara a ma umfla in pene...

cricrigri spunea...

te-am cunosut azi la Liceul Gh LAzar si esti exact asa cum mi-am imaginat un om care face ceea ce faci tu...modest,energic, inteligent si fara nici un pic ce aer de vedeta.multumesc ptr focul pe care il aprinzi si curajul de a invinge pe care il dai copiilor..si nu numai.ma bucur ca nu esti de la Discovery sau NG si ca, asa cum iti ziceam, sticla Tv-ulu nu se interpune...cristina